© Copyright 2017 NetSpport Aps

Support

Q&A

Fungerer InteGreat på iPad?

InteGreat er udviklet som en online App, dvs at det fungerer på alle

nyere browsers, inkl iPad, iPhone, Android, Tablet, Mac, Windows og

Unix.

Skal der installeres noget på mit system?

Nej, InteGreat er et cloud baseret online system, der installeres ikke

noget software på dit system.

Hvis jeg bruger både Bilka og Bauhaus, skal jeg så have 2

gange InteGreat?

Nej, InteGreat indlæser ordrer fra forskellige kilder, og behandler

dem ens, uanset hvor ordren kommer fra. Du ser derfor alle ordrer i

samme oversigt, printfunktioner, fakturering, mm, er derfor ens for

alle ordrer.

Bilka skal bruge DesAdv, understøttes det?

NetSupport tager sig af den tekniske del, og vi sørger for at alle krav

er opfyldt. Vi sender orderresponse, desadv, track&trace, faktura, og

hvad der ellers forventes. Du skal bare afhandle ordrerne.

Kan InteGreat fungere fuldautomatsk? Således at vi bare

pakker og sender?

Ja, vi kan lave en opsætning hvor modtagne ordrer printes

automatisk ud på en printer på lageret, og at f.eks. GLS labels

udskrives, samt at InteGreat henter Track&Trace og informerer

kunden.

Jeg har modtaget en formular fra Bilka/Wupti, som skal

udfyldes med en masse teknik, omkring GLN og VAN?

Bare email formularen til os, vi udfylder den tekniske del, og

returnerer den til dig.

Hvad er et GLN?

Et GLN er et Global Location Number, som unikt identificerer dit

firma i EDI kommunikation. Et GLN er 13 cifret (ligesom EAN), og kan

fåes hos www.gs1.dk 

Hvor hurtigt kan vi komme i gang?

Opsætningen hos NetSupport tager kun få timer, derefter kan du

starte med at modtage og behandle ordrer.

Kan InteGreat bruges til at lave kontrol af de plukkede

varer?

Ja, vi kan lave en speciel InteGreat version efter jeres behov, som kan

kontrollere de indscannede varer mod ordren, for at sikre at de rette

varer er plukket, inden GLS labelskrives ud.

© Netsupport aps 2017

Support

Q&A

Fungerer InteGreat på iPad?

InteGreat er udviklet som en online App, dvs at det fungerer på alle

nyere browsers, inkl iPad, iPhone, Android, Tablet, Mac, Windows og

Unix.

Skal der installeres noget på mit system?

Nej, InteGreat er et cloud baseret online system, der installeres ikke

noget software på dit system.

Hvis jeg bruger både Bilka og Bauhaus,

skal jeg så have 2 gange InteGreat?

Nej, InteGreat indlæser ordrer fra forskellige kilder, og behandler

dem ens, uanset hvor ordren kommer fra. Du ser derfor alle ordrer i

samme oversigt, printfunktioner, fakturering, mm, er derfor ens for

alle ordrer.

Bilka skal bruge DesAdv, understøttes

det?

NetSupport tager sig af den tekniske del, og vi sørger for at alle krav

er opfyldt. Vi sender orderresponse, desadv, track&trace, faktura, og

hvad der ellers forventes. Du skal bare afhandle ordrerne.

Kan InteGreat fungere fuldautomatsk?

Således at vi bare pakker og sender?

Ja, vi kan lave en opsætning hvor modtagne ordrer printes

automatisk ud på en printer på lageret, og at f.eks. GLS labels

udskrives, samt at InteGreat henter Track&Trace og informerer

kunden.

Jeg har modtaget en formular fra

Bilka/Wupti, som skal udfyldes med en

masse teknik, omkring GLN og VAN?

Bare email formularen til os, vi udfylder den tekniske del, og

returnerer den til dig.

Hvad er et GLN?

Et GLN er et Global Location Number, som unikt identificerer dit

firma i EDI kommunikation. Et GLN er 13 cifret (ligesom EAN), og kan

fåes hos www.gs1.dk 

Hvor hurtigt kan vi komme i gang?

Opsætningen hos NetSupport tager kun få timer, derefter kan du

starte med at modtage og behandle ordrer.

Kan InteGreat bruges til at lave kontrol af

de plukkede varer?

Ja, vi kan lave en speciel InteGreat version efter jeres behov, som kan

kontrollere de indscannede varer mod ordren, for at sikre at de rette

varer er plukket, inden GLS labelskrives ud.